6 narzędzi instagrama

Kategorie Instagram, Social media

Zarejestrowałeś się już na Instagramie, połączyłeś konto z Facebookiem i stworzyłeś profil firmowy.

Co dalej?

Przedstawiamy kilka prostych, skutecznych narzędzi, które ułatwią Ci stawianie pierwszych (lub nie!) kroków na tym kolorowym portalu.

OBRÓBKA ZDJĘĆ

Świetnym, powszechnie znanym wśród instagramowiczów, narzędziem do obróbki zdjęć jest @VSCO. Aplikacja jest darmowa, jednak za niektóre filtry należy uiścić jednorazową opłatę. Oprócz szerokiego wachlarza tradycyjnych filtrów, mamy możliwość edycji zdjęcia, poczynając od zabawy światłem, po wyostrzenie, kończąc na skalowaniu naszego dzieła.

ANALITYKA

Dzięki @iconosquare możliwe jest monitorowanie aktywności obserwujących, ich zaangażowania, a nawet sprawdzenie tego, kto przestał śledzić nasz profil. Aplikacja daje nam wgląd w to jakie filtry, zdjęcia oraz hasztagi generują największe zainteresowanie użytkowników. Na podstawie tych danych możliwe jest określenie najbardziej odpowiedniej godziny publikacji posta.

HASHTAGI

Kiedy myślimy “Instagram”, widzimy zazwyczaj estetyczne (lub mniej 😉 zdjęcie okraszone kilkoma hashtagami. To właśnie one są kluczowe w budowaniu instagramowych zasięgów. @Tagboard umożliwia wyszukiwanie najbardziej popularnych hashy i śledzenie obecnych trendów. Co więcej, każdy użytkownik ma możliwość stworzenia swojej własnej tablicy, która wyświetlać będzie nowe treści, określone danym hashtagiem.
Przydatne, prawda?

ZASIĘGI

Słyszeliście o @repostforinstagram? Aplikacja sprawdzi się przede wszystkim wśród tych z Was, którzy mają już rozbudowaną bazę klientów. Pozwala ona na dzielenie się treściami czyjegoś autorstwa.

GRAFIKA

@PHOSTER to narzędzie, dzięki któremu stworzycie proste, efektowne grafiki i plakaty. Aplikacja jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze. Dostępna, niestety, na razie tylko dla systemu iOS.

WIDEO

@BOOMERANG – jeden z ostatnich hitów Instagrama obok Hyperlapse. Boomerang pozwala na nagrywanie krótkich animacji powstałych z serii zdjęć i odtwarzanie ich w zapętleniu – do końca, a następnie od końca. Co znacznie urozmaica treści publikowane na profilu. Dobra alternatywa dla tych, których budżet nie pozwala na drogie produkcje filmowe.

Angela

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *